Fredag

Fredag kväll it is! Sitter i soffan hemma hos Markus och har kollat på let's dance :) brukar inte riktigt vara min grej att kolla på det, men idag skulle nog vad som helst funka att kolla på. Markus fick jag skjutsa på fest innan så sitter med hans föräldrar och pratat lite om GMU. Sen imorn ska jag till Tommy och äta frukost eftersom mamma kommer hit sent ikväll! Yippi! Sen hoppas jag att hon inte glömt tårtan till mig och Tommy som lite kalas för våra födelsedagar. Gottigottgott! Sen får jag se vad vi hittar på :)

Idag lämnade vi in slutrapporten på vårt projektarbete, så äntligen är det över! Kändes faktiskt riktigt bra :D

Ha en mysig helg!
(Kändes som ett trååkigt inlägg.. Hehe)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback