100 dagars!

Idag är det 100 dagar kvar till studenten. Snacka om att tiden bara rusar iväg! Men bra det kanske?

Sitter nu hemma i soffan och kollar One Tree Hill. Sista säsongen! Aah vad ska man kolla på sen egentligen? Finns typ inga serier kvar att kolla på.. Eller jo, Greys Anatomy har jag kollat några säsonger av, så får väl ta att börja med den serien sen igen.
Igår så var jag hos tandläkaren btw. Dem drog ut en visdomstand som låg fel.. Asså aj! Det var bland det värsta jag vart med om. Så nu har jag en bula vid käken och ett skärskår i mungipan. Plus att det inte slutar blöda så imorse när jag vaknade så låg det en röd fläck på kudden, dregel dregel haha!
Sen igår kväll så träffade jag Nathalie vilket blev en intressant kväll.. Vi började med att snacka lite hemma hos mig, sen åkte vi in till Mellerud och köpte jordgubbar som vi doppade i choklad, mums! Planen var att vi skulle ta med jordgubbarna till bilen där vi skulle se en skräckis i bagaget, och inte vart som helst heller utan mitt på torgparkeringen. Haha! Fast det gick sådär.. För väl inne på torget så fick vi inte ifrån larmet på bilen så den pep så fort vi rörde oss. Lite jobbigt kanske så vi åkte till Nathalie och kollade på film där istället. Lyckat! Filmen var bra iaf, The Pact hette den, rekommenderas om man är sugen på att bli skrämd!

Ikväll ska vi träffas igen och då får vi sällskap av Maria också, så en "kanama" kväll väntas! Blir jordgubbar med chokladdopping igen fast då med lite rosévin till. Finfint!

Ha en bra dag!
Ciao



Pretty Little Liars, Vampire Diaries, Gossip Girl, American Horror Story, Once Upon A Time, True Blood, The Secret Circle, The Walking Dead. Här haruuuuu massvis

2013-02-21 | 01:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback