Jobb

Igår jobbade jag och idag likaså. Fast rätt skönt, börjar 11 och slutar 16. Så kan inte klaga! Känns bara bra att få tjäna in lite cash.

Igår kväll drog vi ut och käkade och sen tog jag turen till gymmet där jag först sprang 4,2 km och sedan ringde jag upp mamma som fick coacha mig. Fick mig en riktig omgång så idag har jag träningsvärk, fast det kommer nog bli värre och värre desto längre dagen går. Men det är skönt att känna att man gjort något! Har bestämt att köpa ett tremånaderskort på ett gym i Ystad där jag ska hålla mig till ett schema. Ska bli kul! Måste bli stark ju..

Och idag efter jag jobbat klart kommer Hasse och Siw och hälsar på. Längesen jag träffade dem! Hasse är min mammas morbror och Siw hans sambo för er som inte vet ;)

Sen så känns det skönt att veta att jag nog mår bättre än dem flesta idag då jag inte festa igår. Till skillnad från fyllona i Skåne, men ni hade nog skit kul iaf!

Ha en bra söndag!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback