Mätt som en plätt

Har nu ätit i stort sett sen jag slutade kl. 16. Hasse och Siw var ju på besök så blev att vi satt vid bordet som inte tömdes från godsaker direkt. Men nu 2,5 timme senare så är jag iaf mätt! Jag lovar ;)

Så om en stund ska jag till gymmet igen med coach mamma. Har världens härligaste träningsvärk idag, love it! Man känner verkligen vart magen och ryggen sitter. Coolt för det gör man ju knappt annars ;) 

Sen ska jag väl ta det lugnt och vila upp mig inför den ansträngande bilfärden ner till Skåne igen imorgon. Hehe.. Den är inte alls ansträngande egentligen, men man blir ändå helt slut. Huvudet hänger liksom inte med efter att ha suttit och kört på en motorväg i 5 timmar. Men före jag drar iväg så ska jag klippa och slinga håret. Ska bli skönt att klippa av en del, så att man får en frisyr igen ;)

Har ni haft en bra helg? Det har i alla fall jag haft!
Ciaoo bella




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback