Mellerud

Sitter nu och väntar på färden hem mot mellerud ska börja. Ska bli jätte kul att komma hem några dagar!

Var några dagar sen jag skrev här, men har haft fullt upp. Speciellt nu i helgen då mamma och Lennart var här nere. I fredags var vi några stycken som åkte på bio och såg den nya Die Hard filmen, bra faktiskt! Sen i lördags började jag dagen med att åka in till Ystad och äta frulle på espresso house med mamma, Tommy och Lennart. Följt av en tripp till Emporia där det var rätt knökat med folk och sen på kvällen åkte jag och Markus till dom och käkade middag. Båda tog lite dricka så vi stannade där över natten. Farligt med vin ;) sen då igår så träffade mamma Markus familj. Jätte kul att vara med alla samtidigt! Vi började med en promenad längs stranden och sen in för lite fika. Riktigt bra dag, eller nä.. Riktigt bra helg! Haft så kul :)

Och mer kul ska det bli.. Italien på fredag! Wihoo!

Ha det så bra. Jag ska uppdatera bättre kommande dagar ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback