Rubriker är överskattat

Idag tog jag sovmorgon, har bara haft en lektion idag och den började kl. 12.45. Älskar onsdagar! Så än så länge har man inte gjort så himla mycket av denna dagen. Fikade med Anna och Louise efter lektionen, och ja, det är i stort sett allt jag gjort. Förutom imorse då jag tog ut Kakie och sen lunchfodrade hästarna vid 12 tiden. Produktiv dag, hehe.. Men ska iaf ut till stallet och göra det klart och sen senare ska jag gymma. Ska ha träningsvärk imorgon så jag knappt kan komma ur sängen. Det är mitt mål ;)
 
Har förresten historiaprov på fredag då man ska kunna ca. 80 instuderingsfrågor. Känns lagom mycket.. Men det ska nog gå! Vi har gjort undefär hälften så får nog göra resten idag. Snor Nike's motto "Just do it!", för svårare än så är det ju inte ;) 
~
 
Och så..
..har vi Bollerup på bild. Tänkte visa er hemma lite mer:
Där det röda krysset är bor jag.
Där det blåa krysset är finns stallet där Kakie bor.
Där det gula krysset är finns Kakies hage.
Så man går faktiskt en hel del om dagarna,
 
 
Nä, nu är det stallet som gäller.
So long!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback