Snart lov!

Då var onsdagen innan lovet här och tre skoldagar kvar vilket innebär 5 lektioner kvar. Inte särskilt många va? Mitt schema är som jag sagt innan rätt lugnt. Fast även om man inte alltid har fullt upp med lektioner så går tiden ändå jätte fort. På både gott och ont antar jag.

Ikväll ska vi i alla fall till Ystad med klassen och äta plankstek. Bästa mentorn Simon gillar ju mat så det blir ofta så på våra mentorsträffar, vilket vi inte säger nej till ;) det ska bli gott!

Annars då? Jo, igår var jag och testade ytterligare ett gym. Detta låg i Ystad och var en Friskis & Svettis lokal med lite allt möjligt. Gymmet var i alla fall kanon! Har vart där en gång innan, tror det var i tvåan, då jag och Louise var med på ett spinningpass. Så visste ungefär hur det såg ut och dem hade allt i stort sett som jag vill ha. Plus att det är mycket billigare! På detta gymmet kostar ett 4-månaderskort 660:- medan de andra gymmen tagit 1300:- för ett 3-månaderskort. Lätt värt ju?! Så tror jag hittat favoritplatsen nu :) har en lätt träningsvärk idag, vilket är skönt!

Nu ska jag kolla One Tree Hill och äta skorpor. Kanske plugga lite biologi också? Ja, det får det nog bli. Ha en bra dag!



Låter ju perfekt med det gymet!
Antar att du haft en trevlig kväll i Ystad.
Tommy har lovat laga kyckling på lördag, jag står för efterrätt. Är blåbärspaj ok?! Tänkte blanda torrvarorna hemma så de bara blir att vispa ihop. Tar med ett flak öl också så du o bror får dela systerligt ;))
Kramar

2013-02-13 | 22:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback