Brr..

Tror inte bara det är jag som tyckt denna veckan har vart kall, iskall. Blä! Vill ha vår nu, även om det bara är januari men ändå ;)

Ska nu ut och ta in hästen sen sticka till Markus och ta det lite lugnt sådär, helt okej enligt mig!

Btw, har jag sagt att jag har godis & chips förbud? Jag, Louise och Camilla började med det i måndags och tänkte hålla det fram till studenten. Inga problem än så länge, bara skönt! Godis är gott men frukt är så mycket godare i stor mängd.

Ha en bra fredagskväll!




Du tycka att frukt är godare än godis i stora mängder, in my asss ;) Haha, du är största godismonstret på planeten! Men bra jobbat, de klarar du! :)

Svar: Hahaha! Men godis är gott ja, men i stora mängder blir man ju bara less och äckligt mätt på godis.. Men frukt däremot blir man ju bara mätt på ett bra sätt.. eller ah, fattaru? ;) Inte vart svårt alls än så länge hihi!
Karin Nordström

2013-01-19 | 08:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback