Chillidill

Dagens schema har vart helt okej. Hade från början bara en lektion, biologi, men läraren kom aldrig så satt och väntade 40 min i onödan. Men inte så ansträngande direkt.. Så ska iväg och springa sen och göra av med lite energi. Det finns knappt något värre än när man har massa energi som man inte kan göra av med.. Så springturen är given idag! De andra ska nog spela innebandy, men det är inte riktigt min grej. Det är säkert kul fast jag som inte har någon större bollkänsla platsar nog bättre utanför planen än på. Fotboll däremot gillar jag att spela även om jag suger, händer dock inte så ofta att jag spelar det heller men ;)
 
Just nu sitter vi i soffan och kollar Vänner. Bästa serien någonsin utan tvekan! Chandler liksom.. ♥
Önskar han var verklig och kunde vara min bästis. Karin & Chandler, BFF!
 
 
Löv
 


Haaaaalllååååå, ursäkta mig? Jag är ju minst lika rolig som Chandler! Daahhhh :D

Svar: Eh.. Om du vill det så ;)
Karin Nordström

2013-01-24 | 01:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback