Dag 14

Finns nog något som man ångrar mer eller mindre varje dag. Men visst finns det saker som jag verkligen ångrar mer än andra saker, det hände för någon vecka sen men går inte in på vad så skiter i det ;)
 
Men man lär sig ju alltid något av sina misstag så det är bara att komma igen och försöka göra bättre av sig. Finns ju inget bättre än att ha ett rent samvete för då mår man verkligen bra. Right?
 
Dag 1. Min profil bild på facebook
Dag 2. 2 nya sanningar om mig
Dag 3. Vad finns i min väska
Dag 4. Min bakgrundsbild på datorn
Dag 5. Bild på mina kläder just nu
Dag 6. Min telefon
Dag 7. Bild på mig och min bästa vän
Dag 8. Mina favorit bloggar
Dag 9. Mina 4 närmsta vänner
Dag 10. Några gamla bilder på mig själv
Dag 11. Något jag längtar efter
Dag 12. Det senaste jag köpte
Dag 13 Dina föräldrar
Dag 14. Det senaste jag ångrade
Dag 15. Fem saker jag MÅSTE göra innan jag dör
Dag 16. En bild som betyder



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback