Dag 7


Har många fina vänner, men vissa har hängt med sen barnsben och det går inte säga annat än att det blir speciellt. Det kan dröja länge utan att jag ser dem, men när man väl ses igen så är allt som sist. Man börjar där man slutade och det är så skönt att det är så! Sen träffar man nya människor som börjar betyda lika mkt..
 
 
Dag 1. Min profil bild på facebook
Dag 2. 2 nya sanningar om mig
Dag 3. Vad finns i min väska
Dag 4. Min bakgrundsbild på datorn
Dag 5. Bild på mina kläder just nu
Dag 6. Min telefon
Dag 7. Bild på mig och min bästa vän
Dag 8. Mina favorit bloggar
Dag 9. Mina 4 närmsta vänner
Dag 10. Några gamla bilder på mig själv
Dag 11. Något jag längtar efter
Dag 12. Det senaste jag köpte
Dag 13. Det senaste jag ångrade
Dag 14. Fem saker jag MÅSTE göra innan jag dör
Dag 15. En bild som betyder


Där du, jag fick allt plats på ett hörn! Sååååja! ;)

Svar: Sjääälvklart :D
Karin Nordström

2013-01-11 | 00:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback