Dag 8

Denna var ju tråkig att svara på, jag läser inte särskilt många bloggar. Mest kompisars isåfall, typ Nathalies, Marias, Emelies och bro's. Fast han la ju ner den jäveln ;) Så ja, det var det jag hade att säga om det eftersom att jag tycker Kissie och alla de där är så blåsta. Kanske därför de flesta läser deras, för att få sig ett skratt vill säga. Men men, inte jag.
 
Dag 1. Min profil bild på facebook
Dag 2. 2 nya sanningar om mig
Dag 3. Vad finns i min väska
Dag 4. Min bakgrundsbild på datorn
Dag 5. Bild på mina kläder just nu
Dag 6. Min telefon
Dag 7. Bild på mig och min bästa vän
Dag 8. Mina favorit bloggar
Dag 9. Mina 4 närmsta vänner
Dag 10. Några gamla bilder på mig själv
Dag 11. Något jag längtar efter
Dag 12. Det senaste jag köpte
Dag 13. Det senaste jag ångrade
Dag 14. Fem saker jag MÅSTE göra innan jag dör
Dag 15. En bild som betyder
 
 
Sitter nu och har precis fixat med lite kompletteringsgrejs med polisanmälan jag gjorde för mobilen, för ska det strula så ska det.. Tar ju evigheter detta, men det hade jag ju iofs väntat mig också. Så småningom lär jag väl få min nya telefon!
 
Ha det fiiint!
 
 


Haha bra där, du håller den hemlig! Min nya blogg är ju annars ganska bra, och snyggare design om jag får säga de själv! But I say no more ;) #secret hähä

Svar: Haha absoluuuuute ;)
Karin Nordström

2013-01-12 | 00:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback