Ducati

Gud vad jag längtar tills jag kan dra på mig MC-kläderna och ta en sväng med hojen.. Fatta vilken känsla att bara få dra på genom kurvan! Jag har ju inte kört mycket MC, men har ju alltid kört moped och lite cross osv och det sitter i. Samma känsla fast med lite mäktigare maskin under med en Ducati. För en Ducati ska det bli om jag klarar av A1 kortet och någon gång ska jag det, helst nu i vår ;) Har min mamma att tacka för detta nya intresse!
 
Ducati Monster 795 -13                                                        Monster 696 -13
Streetfighter 848 -13                                                            1199 Panigale S Tricolore -13
1199 Panigale -13                                                               848 evo Corse -13
 
Ser ju helt okej ut!
 
& jag med mammas Monster i somras. 
 
Haha känner att det blev en himla massa Ducati pics nu, men det är la kul! 
 
Nu ska jag köra till Ystad och springa en vända, så ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback