Emporia

Jag och Louise fick innan idag en liten idé om att dra till Emporia i Malmö. Sagt och gjort, en timme senare satt vi på tåget med planen att inte köpa något alls utan bara kolla. Vilket vi gjorde också, fast köpte iofs en body butter från The body shop för 125:- ist för 255:-, så en bra deal ändå. Var även innte på Hollister och shit vilken cool affär! Lätt att man ska dit varje gånga man besöker Malmö, ni med! Sen avslutade vi med ett mål thaimat och varsin smoothie. Mysigt värre!
 
Och nu är jag då tillbaka på Bollerup och ska ut och gå med Louise om hon inte ballar ur.. ;) 
 
Imorgon har jag mina två första lektioner för året, unghäst och ridning. Ska bli skönt att komma igång igen faktiskt.
Hoppas ni haft en bra skolstart iaf!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback