Endomondo

Har nu vart och sprungit i Ystad, blev en runda på 6,5 km vilket jag är nöjd med. Har mest blivit 5 km det senast och det är väl mest för att jag är lat. För kroppen orkar mycket mer, men tansken på att ta ett varv till känns inte lika lockande som att sätta sig i bilen och köra hemåt med musiken på. I höstas var jag riktigt duktig då jag i snitt sprang en runda på 7 km/vecka. Fast det kommer nog! Har ju inte ens endomondo som peppar mig länge då min iPhone fortfarande är på vift och det går inte snabbt att få en ny. Men hur som helst, det är skönt att träna :D ska simma imorgon med som vi gjorde igår i Simrishamn. Det är skönt om något efteråt, man somnar ju som ett barn när man väl ska sova.
 
Hoppas ni haft en super dag! det har jag :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback