JVM

Sitter och ska kolla på hockeyn, tredje perioden. Har vart ute och fixat stallet och gått 4 km med Kakie i släptåg, så missade de två första perioderna. Men det ser väl lovande ut? Håller tummarna iaf! Har tidigare idag även kollat Tour de ski såklart och även om Sveriges damer och herrar inte riktigt är med där uppe i toppen så har vi istället en stor bredd som alla gör bra ifrån sig. På herrarnas sammanlagda ställning så ligger Hellner 7a, Halfvarsson 8a och Olsson 15e man. Tycker ändå det är bra! Kalla ligger 5a totalt ocskå :)
 
VM i Holmekollen 2011
 
Nu tänkte jag ladda upp för ikväll då vi ska till Tingvalla och dansa till Perikles, ska bli skoj! Är egentligen inte så festsugen för tillfället men förhoppningsvis kommer det väl.Kanske ska börja med att duscha så att jag får av mig mina skitiga stallkläder ;) woopwoop!
 
Har förresten följt "Hjälp oss hitta Mysan" på facebook och rätt häftigt hur många det är som engagerar sig så mycket, imorse läste jag att 120 pers varit ute. Mellerudare kan allt! Hoppas dom hittar henne snart bara..
 
Ha en bra fortsatt dag alla! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback