Norrköping

Dagen slutade som så att jag nu sitter i hemma hos mamma i Norrköping. Skulle egentligen åkt imorgon bitti men hade bara en lektion idag så bestämde mig för att åka idag istället. Även om det blev lite krångligt med vem som skulle ta hästen och om en fodring så löste det sig, så nu är jag nöjd och kan slappna av. Har bäddat sängen och borstat tänderna nu efter ett gott besök på Mitropa (restaurang) där jag åt upp en plankstek, jätte gott! Första gången jag ätit upp en hel sådan tror jag, men det märks att man får i sig mer i magen när man sprungit lite extra mycket. Det är ju bra, för mat är gott! ;)
 
Imorgon ska jag äntligen få min nya iPhone, som jag längtat! Fast kommer sakna mig Samsung utan T9 funktion och kameran som inte fanns.. NOT! Haha den skulle jag vilja kasta, men har ingen annan extra mobil vilket är bra att ha så den får stanna. Fast inte i min ficka utan i en låda där jag inte kan se den. Det låter bra! Så imorgon kväll har jag nog laddat ner alla apparna som man ska ha och lagt till lite nya kontakter.. Mmm, sounds good to me :D
Ska även hämta de nyslipta skidorna som jag ska ha med till Italien v.9 och sen får jag se vad vi hittar på. Mamma gjorde i alla fall det lätt för mig att komma upp imorgon morgon då hon ska baka frukostbröd, yummi! Hoppas bara att min mage jobbar på bra inatt så att plankstegen är borta och magen tom, så att jag får i mig många mackor ;) Kommer nog gå upp några kilon under min helg här, haha! Fast ska försöka hinna med en vända på gymmet imorgon. Måste börja pumpa upp musklerna lite också! Eller nä, inte lite utan rätt mycket om det ska bli något med det jag vill satsa på. Så here we go! Springa varannan dag och träna upp musklerna varannan där jag avslutar med ett simpass. Det ska jag satsa 110% på nu! :D
 
Nä mina vänner.. Nu ska jag sova lite. Sleep tight!
 
Coola mamma!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback