Plugg

Har nu suttit sen kl. 12 med ett arbete i Etik & moral, men nu är det klart och jag är nöjd. Skrev om organdonationer och det är faktiskt rätt intressant att fördjupa sig i. Men inte mer än för ett skolarbete dock, men ändå ;) har också läst på lite om min framtid, har en plan som känns toppen! Jag vill avslöja vad det är, men känns ändå klokt att hålla det för ig själv ett tag till. Eller mina föräldrar vet, eller nä.. Min mamma vet om det, pappa hörde inte vad jag sa i telefon så orkade inte säga det igen, hehe. Hon verkar iaf positiv till det så då blir jag ännu mer taggad! Wie! 
 
Annars idag så är det rätt lugnt, har kollat på lite skidor samtidigt som jag pluggat men där var svenskarna inte särskilt på topp. Det verkar fattas något för dem, menmen. Det kommer!
 
Ikväll ska jag ut och äta med Markus. Tycker det låter så löjligt när man firar hur länge man vart tillsammans, men ett år känns väl ändå okej? Rätt sjukt hur fort tiden har gått, känns som igår då man var så osäker på om det var vi eller inte. Men Vi var det och Vi är det och Vi kommer det vara :D
 
Så ja, so long! ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback