Saturday it is!

Någon mer än jag som tagit en sovmorgon en lördag som denna? Rätt skönt! Fast jag vaknade vid 9 och låg vaken ett tag innan jag satte på tvn, kollade på herrarnas storslalom. Inte det roligaste men det är så standard att kolla vintersport på en lördagsmorgon. Har jag gjort sålänge som jag kan minnas.. Kan ju bero på att pappa alltid varit nörd av det, så när det är skidor på tvn så är den på. That's it! Men det känns liksom bra att kolla på det och så blir man alltid lite träningssugen själv så senare på dagen slutar man ofta med löpskorna på. Iaf nu för tiden. förr så tog man på sig skidorna istället men lite svårt som det är nu. Liksom, Skåne + snö? Njaaa eller okej, det snöar väl lika mycket här som hemma, typ.. Men snön blåser bara runt så att göra skidspår här är rätt värdelöst.  
 
Haha, nu när jag tänker efter så måste jag ju låta jävla nörd av skidor och sånt stuff. Men jag gillar det!
 
Känner ni igen detta? Björn Linds OS guld från 2006. Mäktigt!
 
Men över till annat.. Vad händer idag? Om en halvtimme blir det sprint att kolla på och sen senare ska jag med på lite kalas. Ni då? Det är ju ändå lördag så om jag känner er rätt har ni nog lite festligheter inplanerade ;)
 
Sup lugnt... Haha eller inte ;)
 
Ciao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback