Soffmode

Usch nu är jag trött.. Har ridit och sprungit nu på eftermiddagen och det var så skönt att göra av med lite energi. Var inne i Ystad och sprang på elljusspåret, är så mkt roligare att springa där än här på Bollerup. Sen så är det skönt att sätta sig i bilen efter rundan och lyssna på lite musik :)

Nu har jag precis ätit en portion makaroner och köttbullar och en portion thaimat.. Jag var hungrig, haha! Om jag känner mig själv rätt så lär det jhu bli lite gottigottgott på det också.. Men ska försöka låta bli ^^ 
På tvn går nu Two ½ men och sen blir det I hennes skor, känns som att jag kan somna i soffan idag, men har fodring senare så vore dumt att somna innan dess. 
 
Ha en fortsatt go kväll!
 

2010


Av någon anledning så har jag den bilden på min dator... #dafuq haha

Svar: haha say whaaat? där ser man ;)
Karin Nordström

2013-01-08 | 23:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback