Time to sleep

Nu närmar det sig natten igen.. Ska alldeles strax lägga mig under täcket och starta något avsnitt One tree hill och försöka somna till, fast vet att det kommer sluta med att jag kollat två avsnitt istället, hehe!

Har fått en sån himla ångest över hur mitt liv blir efter studenten nu, gällande jobb och boende osv. Vi tjejer låg och snackade om det innan om man måste verkligen börja ta tag i det nu. Vill verkligen stanna kvar i Skåne, så ska göra allt för att hitta något här nere. Har ev. jobb på apoteket i Tomelilla och det är ju alltid något! Man måste ju börja någonstans i alla fall och jobb betyder pengar som i sin tur betyder framtid. Satt och kollade på massa utbildningar innan men det känns omöjligt, för jag vet inte alls vad jag vill syssla med här i livet.. Skulle dock vara kul att dra till fjällen nästa vinter och jobba där, men det är ett år till dess så har en del tid att hitta annat på däremellan.

Men det löser sig! Det gör det alltid med rätt vilja och inställning.
 
Sov gott hörrni och tack för de värmande orden från inlägget igår..
Det hjälpte mig mer än vad ni kan tror!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback