Home

Såg att inlägget jag gjorde för några dagar sen aldrig kom upp, så fick lägga upp det nu ;)

Är nu hemma efter en underbar vecka i Italien. Haft det jätte kul på alla sätt och vis! Extra roligt var det att testa det fina längdåkningsspåret. Plus att dom andra också följde med. Haha första gången på längdskidor för deras del :D sen alla fina utförsåk! Backarna är liksom top notch! I fredags skulle jag testa att åka utför ett hopp och landa i en stor luftmadrass eller vad man ska kalla det. Det gick sådär.. Skidorna flög lite överallt medan jag flög rakt fram, skidorna flög av och jag fick en i huvudet. Förstörde dagen rätt mycket då jag fick huvudvärk och illamående men nu har jag iaf testat att hoppa en sådan ;) hehe..

Vädret har vart helt okej också, haft rätt mulet med sol mellan molnen. Men sista dagen lös solen som bäst vilket gav oss lite bränna med oss hem.

Ikväll kommer resten av gänget som var med hit, så avslutar vi allt med en middag och ska kolla bilder och filmer.

Ha det så bra!
Byee




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback