Söndag i Norrköping

Sitter nu i bilen efter en underbar helg i Norrköping, som vanligt! Haft fullt upp med roligheter. I fredags så blev det basket och sen käka planka på Mitropa där det hände oväntade saker. Fick bl.a. syn på Carolina och Patrik Klüft, Carro var ute med hunden och Patrik gick förbi utanför rutan och vinkade in till Gunnar som jobbar inne på Mitropa. De bor i lägenheten bredvid och Gunnar märkte att de var stora för mig så han sprang upp till deras lägenhet och knackade på och bad om en autograf till en kund från Mellerud. Haha! Så jävla kul :D snacka om oväntat! Sen så följde vi (jag, tommy, krille och alex) med Gunnar hem och festa till det lite. De skulle vidare till Wasa som tyvärr har 20-års gräns så då fick jag gå hem. Men hade en jätte bra kväll! Sen nästa morgon, lördag, så gick jag upp tidigt för att köra och hämta Krille och sen köra till Linköping där jag hade tid för tatuering. Det blev bokat dagen innan så rätt oväntat att det blev tatuering denna helgen även om jag bestämt mig för att göra just den för ett bra tag sedan. Det gjorde inte alls så ont som jag väntat mig! Bara lite ont det sista då han i samma spår som innan, men annars inga problem :) efter att den var klar gick vi till ett fik och tog oss an varsin cibatta med kycklingröra i och inte lite röra heller, haha! Plus ett glas med "Snickers-latte", det lät jätte gott men det påminde alldeles för mycket av Baileys så min fick jag lämna nästan orörd.. Menmen! När vi var färdiga med cibattan drog vi raka spåret tillbaka till Norrköping där Laserdome väntade. As kul! Hasse och Siw var också med som plus i kanten :) första rundan kom jag 5a och andra 4a av 8 pers, så kunde ju gått sämre som jag faktiskt väntade mig. Varma och glada gick vi sen till O'learys där vi tog varsitt glas med öl/cider. En mysig pratstund blev det innan vi gick varsitt håll hemåt. På vägen fick jag med mig ett par skor som jag tänkt ha på balen samt hårolja eftersom att min börjar ta slut. Väl hemma så började dom andra laga mat medan jag pyntade mina fötter med nagellack för första gången på år och dag. Men med ny tatuering vill man piffa till det lite extra ju ;) innan maten var klar så spelade vi lite spel och tog oss lite att dricka så man blev ju lite extra glad faktiskt, hihi. Maten var hur god som helst och likaså de två efterrätterna som vi åt till melodifestivalen. En bra dag helt enkelt! Sen imorse så åt vi nybakat bröd innan vi tog en sväng på stan där jag köpte solbrillor och en väska som jag också tänkt ha på balen.

Nu har vi iaf styrt mot Skåne igen och väl där ska jag gå av hos mitt hjärta. Man kan börja sakna en människa rätt mycket bara över en helg.. ^^

Hoppas ni haft det lika bra som jag!



Skitkul helg! Måste varit första gången vi var alla samlade :) Saknar redan kycklingröran...

2013-03-12 | 11:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback